Tuesday, May 28, 2013

A Real Long HIATUS. haha

Assalamualaikum! jawab,Waalaikumussalam duluu :p muehehe

wehh, gila pathethic diriku ini.haha. selama 6 months holiday nie, last update blog nie bulan February lepas?! hahahahahahahah,mcm la busy sgt,padahal ada je kt rumah nie haa. hikhik :D

Actually takde apa yang nak diceritakan sangat pun, huhu.Cume...em pasal result SPM haritu, Alhamdulillah keputusan cukup untuk bahagiakan semua family aku. hihi. emm, sebenarnya ter-datang niat nak blogging sebab dalam few days je lagi nak masuk Uni dahh. iyeeeee, Universiti,jadi student pulak bukan budak sekolah lagik. muahaha xD

So, KONON laaa, nak update daily life and early experience masa dkt Uni nanti. hoho. first time lah kata kann,so jakun la nk update itu nak update nie.kuikui. tapi, kita tengok jela nanti, update ke idok tuan empunya blog nie haaa.haha.

Oh yaa, Alhamdulillah aku dapat sambung dekat Uitm course Culinary Arts dekat Bukit Mertajam,Penang.pilihan pertama masa isi upu haritu.fuhhh, lega kot dpt yg kita nak, sebab yg pilihan bawah2 tu main pilih random je,tu yg risau tu kang dibaginya yg pelik-pelik satgi,acano. tapi, Alhamdulillah rezeki ada disitu.

Tak lupa gak, sebelum result UPU keluar,aku dapat tawaran pergi interview IPG(institut perguruan) course TESL. Ya Allah, time nie tuhan jela tau betapa berbelah bahaginya hati nie,nak pergi ke tak. huhu. taktau la kenapa,hati nie berat je nak pergi. akhirnya aku buat keputusan untuk tak pergi,mungkin bukan untuk aku kot. takpe, aku percaya dengan Rezeki Allah,just go with the flow :)

itu jelah, nak daftar masuk 2 Jun nie hari ahad, tapi hari sabtu dah bertolak dah sebab nak register awal-awal.hihi. banyak lagi benda tak settle nie,wuuwuuu.doakan moga semuanya berjalan lancar ya.Aminnnn.

Assalamualaikum.
peluk dan cium (hug and kisses konon)
Wawa :D

No comments:

Post a Comment